sâmbătă, 1 ianuarie 2011

Subiecte matematica (metodica) titularizare Bucuresti

E prima mea postare anul acesta :) si vreau sa urez tuturor La multi ani si un an nou plin de bucurii si impliniri.
Am gasit pe internet care a fost subiectul de metodica dat la examenul de titularizare din 2009 la matematica.

Metodica:
1. definitia unitatii de invatzare+proiectarea unitatii progresii geometrice
2. definitie: test formativ
- exemplu de test din 3 itemi la siruri monotone
3. exemplu de optional cds-titlu, continuturi, argument

Nu stiu daca e corect sau nu, eu doar am preluat ce am gasit. Sper sa va ajute.


Modele Subiecte Bacalaureat, Titularizare si Suplinire

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...
Semnatura nu e obligatorie, dar va rog semnati-va.

SEO Romania Certificat Web