marți, 3 august 2010

Subiecte titularizare 2010 - Economic, Administrativ, Posta

Nu am mai postat de mult pe acest site, dar nu ca nu as fi vrut, ci pentru ca nu am mai avut posibilitatea.
Pentru cei care inca nu s-au plictisit asteptand raspunsul meu... am inceput sa le raspund. Sper ca nu e prea tarziu avand in vedere ca examenul e aproape :)
Aici am postat subiectele de anul acesta la Economic, Administrativ, Posta. Sunt si baremele de corectare.

Subiecte titularizare 2010 - Economic, Administrativ, Posta

Subiecte titularizare 2010 - Economic, Administrativ, Posta pagina 1Subiecte titularizare 2010 - Economic, Administrativ, Posta pagina 2

Baremele de corectare le puteti vedea in fisierul urmator:

Barem titularizare 2010 - Economic, Administrativ, Posta

Cine doreste sa vada subiectele de anul acesta de la turism (mastri), sa viziteze urmatorul link:

Subiecte turism (maistri) titularizare 2010


Variante Rezolvate Bacalaureat, Titularizare si Suplinire

4 comentarii:

  1. va rog sa afisati baremul pentru titularizare 2010 Economic, Administrativ,Posta

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua, link-ul cu baremul nu mai functioneaza, puteti va rog sa il repuneti?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate nu pot rezolva prea curand. Am sa il pun pe alt server cand am sa pot. Imi pare rau.

      Ștergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...
Semnatura nu e obligatorie, dar va rog semnati-va.

SEO Romania Certificat Web