vineri, 4 iunie 2010

Subiecte rezolvate bacalaureat - fizica 2009

Subiecte de la examenul de bacalaureat 2009, disciplina fizica (mecanica), sunt afisate mai jos. Subiectele au atasate si rezolvarile corespunzatoare (sunt mai degraba indicatii decat rezolvari).

Subiecte rezolvate bacalaureat - fizica mecanica (sub 2)

Subiecte rezolvate bacalaureat - fizica mecanica (sub 3)

Pentru a vedea subiecte rezolvate bacalaureat disciplina fizica electricitate, dati click pe urmatorul link:

Subiecte rezolvate bacalaureat fizica electricitate


Variante Rezolvate Bacalaureat si Titularizare

11 comentarii:

  1. Nu am gasit rezolvarile la subiectul 1.

    RăspundețiȘtergere
  2. nici un link nu este valid ! :|

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta pentra ca filebox nu mai functioneaza bine. Am pus fisierele pe 4shared si sper ca acum nu mai ai probleme.

      Ștergere
  3. problemele de la sub.3 nu au rezolvarile atasate - sau cel putin eu nu le-am gasit; in arhiva sunt doar cele 100 de foi cu cerinte.

    RăspundețiȘtergere
  4. salut ,nu te supara ,poti sa imi trimiti si mie un link cu rezolvarile de la electricitate subiectul I si II

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Link catre subiectul 2 ai chiar in postarea de mai sus. Pentru subiectul 1 nu am.

      Ștergere
  5. Nu se deschide fişierul

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fisierele sunt niste arhive zip cu toate variantele. Trebuie intai sa le dezarhivezi pentru a vedea subiectele.

      Ștergere
  6. Va rig subiectul 3la toate variantele de bac 2009 ,termodinamica

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...
Semnatura nu e obligatorie, dar va rog semnati-va.

SEO Romania Certificat Web