sâmbătă, 18 decembrie 2010

Programa educatori - titularizare 2011

Programa pentru educatori titularizare 2011 puteti sa o copiati de la urmatorul link:

Programa educatori - titularizare 2011

Cei care doresc programa pentru titularizare invatatori 2011 sa intre aici:
Programa invatatori - titularizare 2011


Modele Subiecte Bacalaureat, Titularizare si Suplinire

42 de comentarii:

  1. programa educatori 2012-2013 e aceeasi din anul trecut?la ccd nu mai da nimeni nicio info. multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, programa este aceeasi.
    Ce inseamna ccd?

    RăspundețiȘtergere
  3. C.C.D.= Casa Corpului Didactic

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua,domnisoara "CrisC"!
    Daca sunteti amabila ,va rog frumos,spuneti-mi cum as putea vorbi cu dvs(ma refer la un nr de contact,ceva,o adresa de messenger).Am observat ca ati lamurit multe persoane cu privire la situatia din invatamant si as dori ,daca se poate sa ma lamuriti si pe mine .Am cateva intrebari ale caror raspunsuri nu le stiu.
    Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua,
      Daca aveti intrebari puteti sa le lasati la comentarii si in limita timpului disponibil o sa va raspund.
      Imi pare rau, dar nu am cum sa va dau alte date de contact personale. Daca vreti sa-mi spuneti ceva ce nu puteti scrie pe site, atunci trimiteti-mi un mail la subiect.exam@gmail.com
      Numai bine.

      Ștergere
  5. buna !am terminat pedagogie 3 ani si am 1 modul DPPD pot lucra ca si educatoare?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Citeste in metodologie de la pagina 8 cat si in centralizator.

      Ștergere
  6. Buna ziua,va rog mult,daca se poate sa ma lamuriti si pe mine!
    Am absolvit Facultatea Spiru Haret Psihologie-Pedagogie,licenta la psihologie si modulul psihopedagogic. Pot sa ma inscriu la titularizare pentru educatori?Care este diferenta dintre educatori si institutori in nvatamantul prescolar?Va multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Citeste in metodologie de la pagina 8 cat si in centralizator.

      Ștergere
    2. Buna, eu am terminat anul trecut pedagogia la Spiru si am reusit sa-mi depun dosarul anul acesta.

      Ștergere
  7. doresc subiecte explite la prescolari pentru titularizare educatori

    RăspundețiȘtergere
  8. doresc subiectele rezolvate la educatori metodica activitatilor instructiv educative in gradinită

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna ziua, daca termin Facultatea de Pedagogie pentru Invatamantul Primar si Precolar mai trebuie sa dau examen de titularizare pt a profesa sau ma pot angaja pe baza diplomei de licenta? Multumesc,
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Mirela, toata lumea trebuie sa dea examen pentru a profesa, indiferent de facultatea terminata.

      Ștergere
  10. As vrea si eu sa descarc programa pt titularizare educatori dar nu merge.poate cineva sa mi trimita pe andrada_20@yahoo.com?Va multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  11. nu pot descarca programa , ma poate ajuta va rog cineva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dupa ce dai click pe link-ul de mai sus, trebuie sa apesi pe: "Download: Educatori lb romana programa titularizare 2011.pdf" si gata.

      Ștergere
  12. buna ziua , am o intrebare cand se fac ultimele inscrieri ptr. examenul de titularizare ptr. educatori sau suplinitori in Constanta ? Pe ce data este concursul ? Si in fctie de ce anume ne va repartiza intr-un anumit centru in Constanta ? Please raspundeti ........

    URGENT !!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. buna ma numesc camelia , am si eu o intrebare mai lunga sa zic asa in legatura cu titularizarea 2012/ cand este ultima data la care se fac inscrieri ptr. titularizarea de educator sau suplinitor in Constanta ? cand mai exact este examenul acesta (data )? si ce acte trebuiesc depuse ptr a ne inscrie in 2012 .Pupici !




    URGENT !!!! Please raspundeti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Examenul este pe 2 august, dar pentru titulari sau suplinitori calificati inscrierile s-au terminat. Urmareste dupa examenul din 2 august, sa vezi cand este examenul pentru necalificati.

      Ștergere
  14. si e la fel cu cea din 2010? multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Programa nu e la fel cu cea care a fost pentru examenul din 2010. Doar ca a fost scoasa in noiembrie 2010.

      Ștergere
  15. Bunaa!sunt si eu anul 3(din toamna) la lb si literat straine engleza -spaniola,am modulul psihopedagogic 1-trebuie sa mai dau examen ca sa devin educatoare?sau doar diploma e suficienta?si as mai vrea daca se poate sa imi spui si unde se dau examenele astea ,dupa ce inveti,cum se procedeaza.multam fain

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai vrei ca eu sa-ti fac un rezumat la metodologie?
      Nu poti si educatoare fara sa dai examen. Pentru anul acesta inscrierile s-au terminat.
      Urmareste dupa examenul din 2 august cand se da examen pentru suplinitori necalificati.

      Ștergere
  16. CRIS AM VAZUT CACI CHIR STII MULTE MACAR O REZOLVARE LA MODELUL DE TITULARIZARE 2012 EDUCATORI MAI PUTEA AJUTA SUNT INCEPATOARE SI CHIAR NU AM IDEE MERSI FF MULT

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mary, imi pare rau dar nu am rezolvarea pentru subiectul model la educatori titularizare 2012.

      Ștergere
  17. am aflat ca s-a schimbat programa de titularizare la educatoare in 17 iulie.daca stie cineva noua programa va rog sa mi-o trimiteti. multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe site-ul ministerului nu a aparut nimic nou. Si mi se pare putin cam ciudat, ca acum cu 2 saptamani inainte de examen sa publice o noua programa.

      Ștergere
  18. buna ! ati aflat noua programa pentru titularizare educatori? va rog sa mi-o trimiteti , nu am vazut sa fie postata pe sitte-ul ministerului si peste o saptamana avem examen , va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu a aparut o noua programa si nici nu va mai aparea una.

      Ștergere
    2. Tocmai am citit ca vechile programe nu mai sunt valabile. Au schimbat programa pt invatatori in data de 10 iulie printr-un ordin... Limba si literatura romana s-a scos din programa, se axaseaza doar pe metodica, pedagogie si didactica invatamant primar.
      Dar eu nu stiu nimic despre acest ordin si nici noua programa nu stiu de unde sa o iau.
      Imi pare rau ca nu te-am putut ajuta.

      Ștergere
  19. pai si in cazul acesta cum e posibil sa ne schimbe toata programa de examen cu 2 sapt inainte? e bataie de joc

    RăspundețiȘtergere
  20. Buna ziua!Am si eu o intrebare!Am 43 de ani ,iubesc copiii la nebunie si ei ma iubesc la fel, pot spune ca am lipici la ei indiferent ca au 3,4 ,7 sau 12 ani si ma intrebam daca as putea profesa ca si educatoare tinand cont ca am doar liceul terminat .

    RăspundețiȘtergere
  21. buna!
    anul acesta am terminat liceul pedagogic si am calificare nivel 3. as vrea sa ma angajez ca educatoare, se poate?

    RăspundețiȘtergere
  22. BUNA

    AM TERMINAT ANUL ACESTA PEDAGOGIA INVATAMANTULUI PRIMAR SI PRESCOLAR SI AS DORI CA DIN 2013 SA LUCREZ IN SISTEM .CU CE AR TREBUI SA INCEP?trebuia sa ma duc la inspectorat sa vad unde sunt posturi diponibile sau?ce trebuie sa fac ptr ca sa obtin un post de titular? examen etc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru inceput trebuie sa urmaresti cand apare metodologia pentru 2013. Acolo gasesti toate informatiile necesare pentru examen, cat si calendarul de desfasurare. De obicei metodologia apare prin noiembrie. Eu am sa o afisez imediat ce apare.
      Pasul 2 este sa te apuci sa inveti ce este in programa. Vezi cum a fost examenul anul acesta(s-a pus mare accent pe partea de metodica), vezi cum a fost in anii precedenti. Subiecte gasesti aici pe site.
      Pasul 3 este sa te inscrii, sa te duci la examen si sa iei nota maxima.
      Mult succes.

      Ștergere
  23. sa inteleg ca pt. 2013 la titularizare nu se mai da literatura romana? nici gramatica? doar elemente de pedagogie/didactica/metodica?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa asteptam sa apara metodologia pentru 2013 si apoi vom sti sigur, dar cel mai probabil va fi ca anul trecut, adica doar din metodica.

      Ștergere
  24. buna,intrebarea mea este urmatoarea:O carte in care gasim cumulat doate aceste discipline(ptr educatori) se gaseste in librarii,daca da ,cum se numeste,mc mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu. Poate iti raspunde cineva care are o astfel de carte.

      Ștergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...
Semnatura nu e obligatorie, dar va rog semnati-va.

SEO Romania Certificat Web