sâmbătă, 18 decembrie 2010

Subiecte rezolvate bacalaureat - biologie

Aici sunt rezolvarile la discipina biologie vegetala si animala de la bacalaureat 2009. Sunt rezolvarile de la cele 100 variante afisate inainte de examen.

Puteti descarca fisierele de pe 4shared.com:
Subiecte rezolvate bacalaureat - biologie vegetala si animala SUBIECTUL 1

Subiecte rezolvate bacalaureat - biologie vegetala si animala SUBIECTUL 2

Subiecte rezolvate bacalaureat - biologie vegetala si animala SUBIECTUL 3

Puteti descarca fisierele de pe rapidshare.com:
Subiecte rezolvate bacalaureat - biologie vegetala si animala SUBIECTUL 1

Subiecte rezolvate bacalaureat - biologie vegetala si animala SUBIECTUL 2

Subiecte rezolvate bacalaureat - biologie vegetala si animala SUBIECTUL 3

Puteti descarca fisierele de pe ge.tt:
Subiecte rezolvate bacalaureat - biologie vegetala si animala SUBIECTUL 1

Subiecte rezolvate bacalaureat - biologie vegetala si animala SUBIECTUL 2

Subiecte rezolvate bacalaureat - biologie vegetala si animala SUBIECTUL 3

Cine doreste si subiectele, acestea le gasiti aici:
Subiecte bacalaureat biologie animala si vegetala


Modele Subiecte Bacalaureat, Titularizare si Suplinire

38 de comentarii:

  1. sa cresti mare boss cu subiectele astea esti cel mai tare

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, pentru anatomie si fiziologie stii cumva unde pot sa gasesc reyolvarile?
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foloseste casuta de cautare pe site si ai sa gasesti ceva.

      Ștergere
    2. Salut. Poti sa imi trimiti prin mail rezolvarile de la "Biologie-Vegetala si Animala"? Nu reusesc sa le downloadez. Multumesc anticipat!

      (dany_cool_20@yahoo.com)

      Ștergere
  3. cu subiectele astea ...meriti mai mult decat laude...nustiu de unde le-ai luat da...bravo treaba buna sper sa le gaseasca si altii

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut Cris.

    Imi poti trimite si mie pe mail subiectele rezolvate?

    Ms tare mult.

    Email: lucian_lou1@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici tu nu le poti descarca de mai sus?

      Ștergere
    2. Am reusit sa le descarc, mi-am facut cont.

      Ștergere
    3. buna,te rog mult de tot imi poti trimite si mie subiectele rezolvate la biologie vegetala si animala prin mail? angy.georgescu

      Ștergere
  5. Salut Cris.

    Imi poti trimite si mie pe mail subiectele rezolvate?nu pot sa downloadez niciunul..

    Ms tare mult.

    Email:alin_buffon_131@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie sa-ti faci un cont pe 4shared.com si vei putea sa le descarci. Daca tot nu reusesti am sa ti le trimit, dar te rog sa mai incerci, ca sunt foarte mari fisierele.

      Ștergere
    2. te rog frumos sa imi trimiti rezolvarile pe email.

      cl.dragos@yahoo.ro

      Te rog foarte frumos

      Ștergere
  6. frate de 2012 pt biologie vegetala si animala ai? caut de asta toamna:)) daca da, send si tu pe patry_4ever.boss@yahoo.com ms.

    RăspundețiȘtergere
  7. Subiecte bio clasa 9-10 daca are cineva, sau macar niste lectii pdf bine structurate, va rog trimiteti-mi pe davidcomaiciu@gmail.com Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  8. vreau si eu rezolvarea subiectelor II si III de la bac-ul de biologie 2012 va rog daca puteti sa ma ajutati trimiteti-mi-le pe ely_94_elen@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  9. buna,nu gasesc rezolvare subiecte bio vegetala si animala bac 2012, voi ati gasit?e posibil sa nu fie inca postate?

    RăspundețiȘtergere
  10. va rog postati si variantele la anatomie si fiziologie 2009

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna,am nevoie de toate 3 variante rezolvate la biologie vegetala si animala...,nu imi da voie sa le descarc si imi da eroare cand dau sa imi fac cont,nu stiu de ce.Ai putea sa mi-le trimiti prin mail la adresa aceasta anomys_symoda09@yahoo.com? multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  12. buna seara,se poate sa-mi trimiti pe mail variantele la biologia vegetala si animala,am nevoie de ele,si nu le pot descarca probabil ptr ca sunt postate de mult timp...adresa mea de mail este anomys_symoda09@yahoo.com,multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incearca acum sa le descarci. Le-am pus pe inca 2 site-uri de unde pot fi descarcate.

      Ștergere
  13. Salut,am si eu o rugaminte daca se poate...nu reusesc sa descarc variantele la biologie vegetala si animala desi tot incerc de ceva vreme...ai timp sa mi le trimiti si mie daca te rog?

    eudexter33@yahoo.com , multumesc anticipat . :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Am reusit pana la urma... :D

    RăspundețiȘtergere
  15. ce se bucura pt tne crisC :P

    RăspundețiȘtergere
  16. Răspunsuri
    1. auzi sa fie vegetala si animala 2009
      te rog si tiam scris in alt com email trimite acolo daca vrei mersi mult

      Ștergere
  17. astept email ignatalina2000@yahoo.com vegetala animala te rog frumos .......ms mult

    RăspundețiȘtergere
  18. imi poti trimite si mie te rog mult biologie vegetala si animala clasele 9-10 email koto_claudiu@yahoo.com in cel mai scurt timp mersi mult

    RăspundețiȘtergere
  19. imi poti trimite si mie te rog biologie vegeltala si animal clasele 9-10 email ioana_saca@yahoo.com.multumesc frumos!!!

    RăspundețiȘtergere
  20. Buna ziua,ma ajuta si pe mine cineva cu subiectele si rezolbvarile celor 100 variante ,biologia vegetala si animal? ioana_saca@yahoo.com multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  21. saluatere! Imi poti trimite si mie cele 100 variante si rezolvarile pentru biologie vegetala si animala. multumesc
    (ps: de ce nu pot vedea pe edu,ro rezultatele la bac 2013)

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...
Semnatura nu e obligatorie, dar va rog semnati-va.

SEO Romania Certificat Web