duminică, 23 decembrie 2012

Actualizarea deciziilor titularilor 2013

De la link-ul urmator puteti descarca o arhiva care contine urmatoarele documente:
- ADRESA MECTS NR. 101782/05.12.2012 - privind revizuirea deciziilor titularilor
- PROCEDURA ISJ GIURGIU 2013 - privind actualizarea deciziilor titularilor
- MACHETA ISJ GIURGIU 2013 - privind actualizarea deciziilor titularilor
- MODEL_CERERE ISJ GIURGIU 2013 - privind actualizarea deciziilor titularilor
- OMECTS NR. 6564/2011 - privind atribuirea denumirilor unitatilor de invatamant
- OMECTS NR. 3283/2012 - privind modificarea OMECTS NR. 6564/2011 - atribuirea denumirilor unitatilor de invatamant

Arhiva am gasit-o pe site-ul Inspectoratului Scolar Judetean Giurgiu si am spus ca poate va este de folos.

Actualizarea deciziilor titularilor 2013


Bacalaureat, Titularizare si Suplinire

8 comentarii:

  1. As avea mare nevoie de Metodica predarii limbii engleze pentru titularizarea din 2013. Daca ar putea cineva sa ma indrume de unde sa o descarc, ar fi o mare bucurie pentru mine si v-as multumi din suflet.

    Va multumesc si va urez : Sarbatori fericite , un an bogat, plin de pace, sanatate si bucurii!

    Cu stima, Cristina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristina, Sarbatori fericite si tie.
      Ce am eu pentru metodica la limba si literatura engleza am afisat aici:
      Info pentru engleza
      Materiale utile pentru profesori limba engleza
      Metodica - Limba Engleza
      Sper sa te ajute.

      Ștergere
  2. De unde as putea procura si eu programa de titularizare 3013 , pentru limba engleza ?

    Cu deosebit respect, Lory

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lory, programele pentru titularizare 2013 inca nu au fost afisate. Poti sa te uiti pe cea care a fost valabila anul acesta si anume programa aparuta in noiembrie 2010. O poti descarca de aici: Programa titularizare limba engleza

      Ștergere
  3. vreau sa stiu si eu cand apar posturile pentru suolinitorii necalificati si in ce modalitate se vor da examenele anul acesta -ptr ca anul trecut la noi s-a dat la scoala sau pe comuna respectiva.Sunt in anul I la facultatea de pedagogie si am auzit ca am dreptul de anul acesta sa merg de suplinitor

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai asteapta putin sa apara metodologia. Acolo va fi specificat.

      Ștergere
  4. Buna, CrisC!
    Am o rugaminte,daca este cu putinta, si anume : doresc bibliografie ptr examenul de titularizare la disciplina Limba si Literatura Romana( daca se poate, titlurile cartilor necesare si autori).Am gasit eu pe net ceva bibliografie,insa...multe carti si niciuna f complexa.As dori ceva bun,care sa cuprinda si partea de metodica,pedagogie,didactica...tot!

    Multumesc anticipat pentru raspuns!Si...sper ca n-am deranjat foarte mult... O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Andreea, nu ai deranjat deloc.
      Toate cartile din care trebuie sa inveti sunt in programa. Nu inteleg de ce cauti alte carti.

      Ștergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...
Semnatura nu e obligatorie, dar va rog semnati-va.

SEO Romania Certificat Web