duminică, 13 decembrie 2009

Programa titularizare istorie

Pentru cei care vor sustine examenul de titularizare in 2010 la istorie, am afisat programa care o au de invatat.

Programa titularizare istorie

Rezolvari Bacalaureat si Titularizare

Un comentariu:

  1. LA SFARSITUL LUNII FEBR , SUBIECTELE DE ISTORIE UNIVERSALA PENTRU TITULARIZARE ISTORIE LE PUTEI GASI IN -SINTEZE PENTRU TITULARIZARE-ISTORIE UNIVERSALA
    Conţinutul lucrării prevede toate cele 15 subiecte de istorie universală incluse în Programa pentru titularizare, disciplina istorie, tratate individual şi la obiect. Am urmărit în mod special sistematizarea informaţiei, înlănţuirea logică a acesteia în vederea înaintării fără dificultăţi în însuşirea materialului. La elaborarea lucrării am folosit Programa de titularizare pentru disciplina istorie şi bibliografia recomandată.
    Am sintetizat toate subiectele de Istorie Universala cand m-am pregatit pentru examenul de titularizare, rezultatul a fost pe masura, am reusit sa ma titularizez. Pentru a veni in sprijinul colegilor mei care se pregatesc pentru titularizare, grade, am hotarat sa editez aceasta sinteza in speranta ca le va fi un real folos.
    INFORMATII: denisairene@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...
Semnatura nu e obligatorie, dar va rog semnati-va.

SEO Romania Certificat Web